Kenwood Prospero Mixer - KM264 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood Prospero Mixer - KM264 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Ellen88 07-01-2012

Gisteren de KM264 besteld bij internetshop.nl en vanmorgen al ontvangen. Dus ik ben de dag begonnen met vers geperst sinaasappelsapje gemaakt met de citruspers, dit was heel makkelijk en ook makkelijk schoon te maken.
Daarna meteen de sapcentrifuge geprobeerd met een wortel en een peer, ook heel gemakkelijk en weer makkelijk schoon te maken. Ik heb geen vaatwasser, dus doe alles met de hand. Ik denk wel dat als je veel wortel gebruikt, de centrifuge op een gegeven moment oranje gaat kleuren.

Dadelijk ga ik cakebeslag maken met de k-klopper, een milkshake met de blender en vanavond pannenkoeken met de garde.

Liza-m 17-07-2012

Ik en benieuwd bevalt die nog steeds goed? Nog geen mankementen eraan?

i2 13-04-2011

Ik heb de machine vanaf november 2008. Bij eerste gebruik stonk de machine erg naar olie. Na 2 en een half jaar erg licht gebruik doet hij dat nog steeds. De schaal is van metaal en kunststof. Ondanks dat de schaal vrijwel nooit in de vaatwasser is geweest gaat het kunststof van de schaal kapot. Vreemd genoeg kon ik dit niet op de garantie verhalen. Ik koop geen Kenwood meer.

NLDaphne 25-06-2013

Staat ook heel duidelijk in de handleiding dat deze niet in de vaatwasser mag. Maar feit is dat de klantenservice er alles aan doet om je niet te hoeven helpen.

T.D.H. 05-03-2011

Ik heb hele andere ervaringen met dit apparaat dan mijn voorgangers. Ik vind het een heel gemakkelijk apparaat. Alles klopt heel snel en makkelijk, en de foodprocessor is gewelidig. Hij heeft 12 (!) verschillende snij functies en de messen zijn zeer scherp en snijden goed.
Ook de blender is prima.
Het enige nadeel is de herrie, maar dat doet de foodprocessor van Philips ook (heeft mijn moeder).
En ik heb geen problemen met de degelijkheid van dit apparaat, alles is makkelijk op te zetten en afzonderlijk makkelijk af te wassen (kan in de vaatwasser).
Kortom, ik vind het een aanwinst in mijn keken. Hij heeft mij al vele malen geholpen gerechten en taarten te bereiden.

deanmachine 03-03-2011

Na een paar maanden de kenwood in bezit te hebben gehad heeft ie vandaag spontaan de geest gegeven. Het is geen mixer van een paar tientjes dus iets meer kwaliteit had ik wel verwacht. Verder werkt de doseerknop helemaal fijn, heb je veel mogelijkheden en is het apparaat relatief compact en niet al te veel een sta in de weg. Helaas is alles van hard plastic en dus niet duurzaam.

nr1heleen 14-09-2010

waar is de kwaliteit gebleven. Tegenwoordig worden dit soort dingen vaak gemaakt met van dat harde plastic dat erg makkelijk breekt.
Het onderste mixer gedeelte is goed, de bak is solide maar het hak/snijd gedeelte bovenop is echt minder. Aan de onderkant van deze bak, waar je hem moet opdraaien is al een stukje afgebroken, dus moet je de bak mee vast houden als je gaat hakken.
Dus nu moet ik alsnog een losse keukenmachine gaan kopen, of misschien de 20 jaar oude tefal van mn moeder gebruiken, die doet het nog steeds...

Kokje83 28-12-2009

Ik heb deze keukenmachine nu een week in mijn bezit, en ik heb er gemengde ervaringen mee. Ik begon met de foodprocessor een aardappel in plakjes te snijden, waarbij meteen een snijschijf kapot is gegaan. Dit valt niet onder de garantie van Kenwood. Erg vervelend! Die schijf kan nooit goed geweest zijn als hij bij het eerste gebruik al kapot gaat, dus ik vind dit echt de verantwoordelijkheid van Kenwood. Ik vind de foodprocessor ook niet zo stevig ogen, het staafje dat je op het radarwieltje zet voor de verbinding met het mes staat heel wiebelig, waardoor ook de schijf helemaal scheef kan gaan hangen tijdens het snijden.
Verder is de blender prima. De sapcentrifuge houdt veel sap achter, maar misschien is dat normaal, ik heb geen ervaring met sapcentrifuges verder. Ik heb er nog geen deeg mee gekneed of de vleesmolen gebruikt. Hopelijk is dat allemaal wat steviger dan de foodprocessor.

cookie 04-10-2008

Sinds april 2008 in bezit. Was in eerste instantie zeer tevreden. Echter, nu na 5 maanden is apparaat stuk. Achteraf had ik toch liever een kitchenaid gekocht. Zijn duurder, maar wel veel degelijker. Van een apparaat met een vermogen van 900 watt mag je verwachten dat de motor in staat is om een biscuitdeeg luchtig te kloppen. Blijkbaar niet, want de schoep was stuk geslagen. Is nog in reparatie.

Kees Schot 21-03-2008

Ik heb deze machine nu 2 dagen en heb de mixer en snijkom gebruikt. Het werkt allemaal gemakkelijk en degelijk. De onderdelen zijn gemakkelijk in elkaar te zetten. Nadelen: veel herrie en afwas.
De machine is zeer compleet met kom, deeggarde, klopper en K-klopper. Tevens een blender, snijapparaat met mes en 6 verschillende raspschijven, citruspers en een sapcentrifuge. Bij de winkels kan de inhoud van de bijgeleverde accesoires verschillend zijn.